31 Aralık 2010 Cuma

Milli Piyango sonuçları belli oluyor Milli Piyango sorgulama 2011 - güncel haber

Google Yeni Yılınızı Kutlu olsun Logosu ile karşımızda. Google Yeni Yılınızı Kutlu olsun Logosu burada! En güzel yılbaşı kutlamaları burada! Google Yeni Yılınızı Kutlu olsun Logosu...

Milli Piyango sonuçları belli oluyor!! Milli Piyango sorgulama 2011.Yeni Yılınız Kutlu olsun- Google özel Logo- 2011 Yeni Yılınız Kutlu olsun- kartpostallar (Yeni Yılınız Kutlu olsun) Yeni yılınız kutlu olsun! Google logosunda Yeni yılınız kutlu olsun logosu kullandı. Logosunu değiştiren dünya devi "Yeni yılınız kutlu olsun" logosu ile göz doldurmaya devam ediyor. Yeni yılınız kutlu olsun! Dünya devi Google yeni yılda Logosunu değiştirdi. Google Logosu'nda 'Yeni Yılınız Kutlu Olsun' adlı logo kullandı. Yeni yılınız kutlu olsun logosu ile Google Türkiye'nin Yeni Yılını kutluyor. Google 2010 yılı biterken 2011 yılı başlarken tüm Türkiye'nin Yeni Yılını yeni bir Doodle (Logo) ile kutluyor.

Google.com.tr sitesine giren Google kullanıcıları, Google logosunun değiştiğini ve Google yerine “GMMXle” yazdığını fark etti. Bu havai fişek resimleriyle donatılmış logonun üzerine geldiğinizde "Yeni yılınız kutlu olsun" mesajı ile karşılaşıyor ve üzerine tıkladığınız bu cümleyle ilgili (Yeni yılınız kutlu olsun) en yakın sonuçlara ulaşıyorsunuz.

Bu gece 2010'a veda ederken Google yeni logosu ile tüm Türkiye'nin yeni yılını ' Yeni yılınız kutlu olsun' logosu ile kutluyor. İşte sizler için derlediğimiz Yeni yıl mesajları... 2011 için geri sayım başladı. Yılbaşı mesajları ise burada! Yılbaşı mesajları için burayı tıklayınız. Yılbaşı mesajları sizler için derlendi. Yılbaşı mesajları buradan öğrenebilirsiniz. İşte 2011 yılı Yılbaşı mesajları...2011 için geri sayım başladı. 2011 Yılbaşı mesajlarını sizler için derledik. En iyi yılbaşı mesajlarını buradan okuyabilir ve sevdiklerinize şimdiden yollayabilirsiniz... Cep Telefonları ile mesaj yollayabilir ve ya internet aracılığıyla yollayabileceğiniz Yeni yıl mesajlarını buradan bilgisayarınıza koypalayabilirsiniz...

2011 yılının başlamasına az bir süre kala sevdiklerimize güzel smsleri, güzel mesajları, çok güzel tebrik kartları ve hazır güzel smsleri sevdiklerimize göndererek sevdiklerimizin yeni yıllarını kutlayabilirsiniz.. İşte 2011 yılı için sevdiklerimize gönderebileceğimiz güzel sözler hazır mesajlar ve güzel tebrik kartları. Gönderebileceğimiz en güzel tebrik kartlarını ve hazır mesajları size özel seçtik İşte Yeni Yıl - Yılbaşı mesajları...

-Mutluluk yağmurları altında şemsiyesiz kalman dileğiyle...Nice mutlu yıllara.
- Görüyorum. Bu yıl yaşamında büyük değişikler olacak. Bol bol gezecek, okuyacak, film izleyecek, kendine vakit ayıracaksın. Not: Gönderen patronun, kovuldun.
- İşte sonunda buldum. Neyi mi? Sana gönderebileceğim dostluğumuzun, yeni yılda da devam edeceğini anlatabilecek sıcacık bir yeni yıl mesajını; Mutlu yıllar
- Geleceği oluşturacak her yeni günün bir önceki günden daha güzel, isteklerinize uygun ve sizi daha da mutlu etmesi dileğiyle. Mutlu Yıllar!
- Yaşamınca güzel yıllar, mutlu yarınlar, dostça dostluklar hep senin olsun. MUTLU YILLAR!
- Yeni yılda tüm dargınlıkların bitmesi ve barış içinde yaşanması dileğimle...
- Baharda gelinciklerin en güzel başlangıçları müjdelemesi gibi yeni yılda da tüm güzelliklerin sizinle olması dileğiyle? Nice mutlu yıllara!

Milli Piyango sonuçları belli oluyor!! Milli Piyango sorgulama 2011.Milli Piyango yeni yıl biletlerinin satışı halen devam ediyor. Milli Piyango sonuçları sitemizde olucaktır. Bakalım 35 milyon TL'lik büyük ikramiye kime çıkıcak. Milli Piyango idaresi çekiliş öncesi bütün biletleri satıldığını rapor etti. Milli Piyango sonuçları online sorgulama işlemini Milli Piyango sorgulama sitesinden yapabilirsiniz. Milli Piyango tam liste olarak sitemizde olucaktır.Bakalım milli piyango büyük ikramiyesi kime çıkıcak. Bekleyip görücez. Milli Piyango sonuçları belli olunca sitemizde olucak

yeni yıl girmek isteyen zengin vatandaşlar, Milli Piyango İdaresi torpil mektup gönderiyor. onlar ortaya istiyorum Büyük ödül, aynı zamanda kendi trajik hikayelerin harfleri bulunur.Bunlardan biri mektupta, Ankara A.Ç. gelen Milli Piyango bileti bir kopyasıdır ekliyor:...... "Ben işçi emeklisiyim iki hasta, annem ve babam rahmetli oldu Kredi borcum Avucumda bir şey elimde kalan son umut büyük ikramiye olan Bilet büyük ikramiye serbest bırakmak için vardır Aksi takdirde, ben düşünüyorum Hayatımın sonuna kadar. " T.L. Samsun "astım hasta tarafından, orada bronşit. Ben £ 100,000 lo? Ellerini birine yazar gibi yapmak ve ayaklarını öpmesini. Aynı zamanda Loto oynayan 12 yıldır kesintisiz, ancak kupon tutturamıyorum bir türlü. So bir daire, bir araba gitti. 12 yıl sana gönderiyorum sayılar kesintisiz için. İstek artık beni görmek "diye yardım için çağrıda bulundu. Ç.R. bir mektup göndererek, 50 $ ile birlikte zarfın içine kolyduğu ise Almanya'da yaşayan, biz ilginç bir isteği bulundu:. "Ama Almanya'da yaşıyorum burada Milli Piyango bileti satan bir yer bulamadım ben içine 50 dolar koymak zarf. bana 2 yarım, 1 çeyrek Noel bilet gönderebilir misiniz? Posta masrafları da bana ait .. "  Ş.E. Diyarbakır, şans oyunları yüz isimleri gülmeyen. Ş.E. Ilginç bir öneri mektubu konusunda sıkıntılar tarafından söylendi: "Para bir tür şans oyunları kazanamam ackpot kazananı ama bana Don't gibi insanlar için oyunlar dağıtmak için şans için bankaya kalan para parasını almadı. tüm yüzüne gülmek? " Milli Piyango İdaresi Mektuplar bilet taleplerinin önemli bir parçasıdır. Bir görevin taleplerine yanıt vermek için, gibi İdaresi bilet bir mektup yok. Ancak, zarfın içine vatandaşın para yerine ve talep koyunca zorla True getirilir. Tabii ki, yerine tekrar talep getirilmeyeceğini durumunda belirten mektup kapağı ile birlikte ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder